Da bi ste pomogli pretraživačima da "razumeju" sadržaj vašeg web sajta - stranice i ispravno ga rangiraju - prilažu, veoma je važno pravilno optimizovati sve delove sajta koji utiču na dobar SEO

 

Dobra optimizacija za Google - šta sve optimizovati 

 

Meta title i meta description

Su kratak naslov i opis Vaše web stranice koji se korisnicima prikazuje u rezultatima pretrage na pretraživačima. Njihova svrha je da korisnicima i pretraživačima pruže što preciznije informacije o sadržaju web stranice. Pri pisanju title i description tagova imajte na umu da je to prvo što posetioci vide o Vašem sajtu na Google-u!

Koristitite ključne reči u pisanju tagova ali imajte na umu da posetioci moraju iz tog naslova i opisa shvatiti sadržaj Vaše stranice.


Seo optimizacija - meta title

Trebao bi na samom početku upisati ključne reči ili fraze za koje želite optimizovati web stranicu. Google prikazuje ograničen broj znakova u meta naslovu stoga on ne bi trebao biti duži od 70 karaktera sa razmacima.


Google optimizacija - meta description

Je kratak opis stranice - od 160 - 300 karaktera sa razmacima. Trebao bi sadrži ključne riječi i pojmove, ali ujedno i zainteresovati posetioca da dođe na Vašu stranicu.. Zamislite desription tag kao kratak oglas koji predstavlja Vašu stranicu - ukoliko je dobro napisan posetioc će doći na Vaš sajt.

 

SEO optimizacija sadržaja stranice

Sadržaj web stranice mora biti u skladu sa meta title-om i meta description-om i optimizovan sa ključnim rečima koje korisnici pretražuju.

Pre pisanja sadržaja za web stranicu proverite koje ključne reči i pojmovi su vezani uz vašu web stranicu - koje reči i pojmove korisnici najčešće pretražuju.
Trudite se da ključne reči koje koristite u title, description-u obavezno budu prisutne i u h1, h2, h3... i tekstu stranice+

 

Optimizacija fotografija

Fotografije su sastavni deo svakog web sajta i često ih zaboraviljamo optimizovati. Pretraživači ne vide fotografiju ali vide ono što smo mi napisali u opisu te fotografije.
Ti opisi se upisuju u ALT polje fotografije. Pri pisanju opisa fotografije koristite ključne reči.

 

Optimizacija URL-a

URL svake stranice trebao bi sadržavati tekst koji korisnicima i pretraživačima opisuje stranicu umesto brojeva i znakova koji služe za povezivanje web stranice sa bazom, serverom... URL-ove optimizujte tako da u njih uključite ključne reči koje se odnose na stranicu. Takođe, pazite da broj karaktera u URL-u ne bude veći od 100.

 

 

Kontakt: