Da li je broj poseta web sajta važan za moj posao?

Sigurno je lepo imati veliki broj posetilaca, ali da li je to cilj vašeg sajta, biznisa? Da li je poenta da se mogu hvaliti i reći, da sam imao 1.000.000 posetioca na svojoj web stranici prošle godine ...

 

To može biti impresivno, ali zašto je (i da li je) promet web sajta važan za vaš posao?

 

Promet web sajta (ili broj posetioca vaše web stranice) je važan jer je broj posetioca jednak broju mogućnosti da prodate svoj proizvod ili uslugu.

Ovde se ne radi samo o zaradi. Više dugoročnog prometa na web sajtu može vam omogućiti rast poslovanja (ne samo zarade), proširivanje proizvodnih linija, zapošljavanje više radnika, otvaranje novih lokacija, ulaganje u istraživanje i razvoj neverovatnih usluga i proizvoda ... mogućnosti su tu!

 

Što je veći broj posetioca vašeg web sajta to bolje!?

 

Ali morate se fokusirati na povećanje kvaliteta prometa na vašem web sajtu, jer nije sav promet dobar promet. U stvari, loš promet može oslabiti vaše poslovanje.

 

Potrebni su Vam “kvalitetni” posetioci koji su došli do Vas “kvalitetnim” pretragama!

 

Kada povećate svoj promet zajedno s kvalitetom posetioca i kvalitetom sadržaja na web sajtu tada ostvarujete promet koji će trajati i donositi Vam zaradu. To znači da su Vam potrebni posetioci koji preciznim pretragama pronalaze Vašu uslugu, proizvod… Oni traže baš ono što Vi nudite i velike su šanse da Vas kontaktiraju.

 

Koliko prometa na web sajtu je potrebno za rast poslovanja?

Kad znate koliki je planirani prihod (postavite ciljeve), možete raditi unazad kako biste izračunali koliki će promet na web sajtu biti potreban da biste postigli ciljeve. U osnovi gledate na svoj krajnji cilj i planirate unatrag odatle.

 

Fiktivni poslovni primjer:

Firmi treba 50 000 dinara mesečno za pozitivno poslovanje.

Svaki kupac "vredi" 500 dinara (cena proizvoda koji prodajete).

Morate prodati 100 proizvoda mesečno – potrebno Vam je 100 kupaca.

 

Radimo unazad, na niskom proseku ... 20 posetioca web sajta pretvara se u jednog potencijalnog kupca.
Proračunom dolazimo da Vam je potrebno 2000 posetilaca mesečno za pozitivno poslovanje.

Ovaj proračun je dat pod pretpostavkom da ce svaki dvadeseti kupac kupiti Vaš proizvod. Ukoliko imate kvalitetan proizvod po konkurentnoj ceni može se desiti da svaki drugi posetilac naruči Vaš proizvod ili uslugu.

Računica je jasna: dobar proizvod, usluga + dobro SEO optimizovan sajt = profit.

 

 

 

 

Kontakt: