Odabir pravih ključnih reči u SEO optimizaciji

 

 

 

Odabir kljucnih reci U SEO optimizacijiČini se da je prošlo mnoooogo godina kada ste lako mogli biti prvi na googlu po jednoj ključnoj reči. Nekada je bilo dovoljno napuniti metatag keywords ključnim rečima i rezultat je vidljiv.

 

Sada, kada na Web-u imamo toliki broj sajtova to je nemoguće postići. Postizanje dobrog SEO rezultata je mnogo realnije očekivati ako optimizujete sajt ključnim frazama koje se sastoje od 2-3 reči.

Na primer, ako ste izradili sajt o psima, ne pokušavajte ga optimizovati za ključnu reč "pas" ili "psi". Umesto toga mnogo je bolje optimizovati ga za npr.: rase malih pasa, ishrana pasa, dresura pasa... Najbolje je fokusirati se na specifične fraze koje će vaši posetioci ukucati u Pretraživač.

Najvažnija stvar je pronaći kvalitetne ključne reči, fraze koje najbolje opisuju Vaš sajt proizvod uslugu i njih postaviti za ključne reči.

Ipak Vi najbolje poznajete svoje klijente i znate šta će ukucati u polje pretraga.

Pri odabiru ključnih riječi za optimizaciju, morate uzeti u obzir ne samo očekivani mesečni broj pretraga već i relevantnost tih ključnih reči na vaše web stranice. Iako će Vaše specifične fraze dobiti manje klikova oni su mnogo vredniji od uopštenih ključnih reči, jer će korisnici biti više zainteresirani za vašu ponudu.