Ključne reči u SEO optimizaciji

 

 

 

Ključne reči opisuju vaše proizvode usluge, delatnost... veoma je važno korisiti ih u tekstovima, naslovima, SEO tagovima na stranici...

Npr. izdajete apartman na Kopaoniku, vaše ključne reči bi trebalo da sadrže sledeće: Kopaonik, zimovanje na Kopaoniku, odmoru u apartmanu, jeftin apartman, cene apartmana na Kopaoniku... Sve ove reči treba upisati u naslove, tekstove, tagove, alt-ove slika... lepo ukombinovano u čitljiv originalan tekst.

 

Ključne reči - količina po stranici

 

Bez pravih ključnih reči, SEO optimizacija nema osnova i Vaša optimizacija će biti loša i neće dati željene rezultate.

Količina ključnih reči po web stranici se bavi odnosom vaših ključnih reči u odnosu na ukupan broj indeksiranih reči na Vašoj stranici. Na primer, imate stranicu od 100 reči, preporučeni procenat je npr. 1% ključnih reči znači da svaka 100 reč može biti ključna reč.


Kakve veze ima količina ključnih reči sa SEO optimizacijom?

Pravilna upotreba ključnih reči Vam obezbeđuje bolje rangiranje na pretraživačima i dobru SEO optimizaciju. Sa previše ili premalo klj. reči vaš sajt će biti slabije rangiran.
Preporučena količina klj. reči nije ista za sve pretraživače. Na primer, Google preporučuje 1-2% klj. reči po stranici dok Yahoo preporučuje do 3%. U principu, nećete pogrešiti ako se držite oko 2%.

SAVET: Ne morate računati koliko ključnih reči imate na stranici, dovoljno je da dok pišete svoje tekstove upisujete ključne riječi gde god mislite da je to potrebno. Nemojte preterivati sa ključnim rečima ipak Vaš sajt postoji zbog Vaših klijenata a ne zbog Googla.